„Nemáme nádobí, tak vám oběd dáme do papíru a budete to mít dražší,“ překvapila obsluha bistra v pražském nákupním centru

Indické bistro
Foto: Daniel Kadlec

Dát si oběd ve fastfoodu většinou nebývá žádný kulinářský zážitek, na který byste vzpomínali. Když vám ale obsluha řekne, že nemá nádobí, jídlo vám dá proto do umělohmotného boxu a vy si za to ještě připlatíte, budete si takový oběd určitě pamatovat.


Najíst se v nákupním centru bývá většinou z nouze ctnost. Jsou ale i bistra, kde jídlo nebývá zase tak úplně fádní. Takovým bistrem je podle nás například síť Satyam, kde můžete ochutnat něco z indické kuchyně. Když už jíme v nákupním centru, zastavíme se právě zde, případně v nějaké asijské restauraci. Tentokrát se ale oběd příliš nepovedl. Nedostali jsme sice hadrem, jako se to přihodilo v jedné nemocniční kavárně, i tak to ale nebylo nic příjemného.

Nemáme nádobí, dáme vám to do krabičky

V nákupním centru Šestka jsme se zastavili na rychlý oběd a kroky nás zavedly právě do zmíněného indického bistra. Jenže ouha. Obsluha nám sdělila, že nemá nádobí a dá nám proto jídlo do krabičky i když ho budeme jíst na místě. Objednali jsme si kuřecí thali, kde jsou tři různé omáčky, takže se nám to moc nezdálo. Co se ale dalo dělat, času moc nebylo, takže jsme souhlasili. Jenže z účtu jsme zjistili, že nám krabičky naúčtovali. Ale proč? Protože nemají talíře a dají nám kvůli tomu jídlo do plastové krabičky?

Vyjádření firmy má logiku

Požádali jsme proto zastoupení sítě o vyjádření, které přišlo v podstatě obratem: „Omlouváme se za situaci, která se Vám stala. Bohužel, z důvodu havárie vody dnes od 10:00 do 17:00 nám vedení  obchodního centra zakázalo prodávat jídla k přímé konzumaci na místě. Dle hygienických předpisů se nesmí používat porcelánové a nerezové nádobí. Právě proto Vám bylo nabídnuto jídlo do krabičky. Ale chování obsluhy mě docela překvapilo, a slibuji, že zjednáme nápravu. Doufám, že se to stalo kvůli jazykové bariéře co paní má. Děkuji za pochopení.“ 

Krabička jako nadstandard?

Důvod, proč nám bylo nabídnuto jídlo pouze do krabičky, je tedy zřejmý. V bistru nemohli umývat nádobí a dává to tak jasnou logiku. Logické už ale není, aby byl za takovou situaci penalizován zákazník. Už to, že si dá u stolu jídlo z krabičky, nikoliv z talíře, je pro většinu klientů určitý nekomfort. Ještě za něj připlácet, jako za nějakou službu navíc, tak nedává vůbec žádný smysl. Snad to bylo skutečně jen kvůli „jazykové bariéře“, jakkoliv se nám nezdálo, že by nám obsluha nerozuměla.

Připlatili byste si za jídlo do krabičky jenom kvůli tomu, že restaurace nemá talíře? Napište nám do diskuze. A jestli se vám náš článek líbil, sdílejte ho, prosíme, dál. Děkujeme.

Life24.cz je magazínový web zabývající se nejen aktualitami z domova i ze světa, ale také komentováním aktuálního politického dění nejen na české scéně. Najdete zde tedy především zajímavé rozhovory, recenze produktů, informace o cestování, nebo také například informace o domácích mazlíčcích. Zkrátka vše co vás zajímá.

Podívejte se i na naše další weby:

www.testyojetin.cz

www.cestyavylety.cz

www.cartrax.cz

 

 

 


Life24.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@cartrax.cz

 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.life24.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 Life24.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.