Nový Peugeot 5008 budil pozornost na pařížském nádraží Gare du Nord

Foto: Peugeot

Ve středu 20. března byly odhaleny první fotografie nového sedmimístného SUV Peugeot 5008. Ovšem už během předcházejícího dne, v úterý 19. března, tento model tajemně naznačoval svůj příchod a přitahoval tak pozornost pařížské veřejnosti.


Na vlakovém nádraží Gare du Nord v Paříži se v nejfrekventovanější denní době odehrálo monumentální odhalení. Úchvatná 3D instalace poutala pohledy tisíců kolemjdoucích. Toto velkolepé a nepochybně velice originální představení uspořádaly společnosti Accenture Song a Peugeot, aby tak odstartovaly inovativní a odvážnou kampaň #SomethingBigIsComing a připravily tak novému vozu Peugeot 5008 půdu pro uvedení na trh. 

V náznacích

Ikonické pařížské nádraží Gare du Nord hostilo uměleckou instalaci definující nový městský zážitek z jízdy. Proměnilo se ve futuristickou scénu, na níž se objevil tajemný 3D box promítající majestátní bytosti. Vizuální představení, které spojilo nejmodernější technologie s vizuální poezií, je dílem kreativního studia Superbien, průkopníka v oblasti multimediálního umění. 

V celé své kráse

V pátek 20. března, v den, kdy značka zveřejnila první produktové fotografie nového vozu, proběhla na Gare du Nord působivá 3D projekce ukazující Peugeot 5008 v plné kráse. Tento model se má stát nástrojem k dosažení ambiciózních cílů značky Peugeot. Díky nejmodernějším inovacím, jako jsou například panoramatický i-Cockpit®, vestavěný ChatGPT, dojezd 660 km a 7 prostorných sedadel je Peugeot E-5008 připraven nově definovat standardy rodinných elektromobilů.

Originální kampaň

Představení nového vozu se neomezuje pouze na Paříž. Na sociálních sítích byla spuštěna dynamická a interaktivní digitální kampaň s 3D videi a se zajímavými aktivacemi. Efekt 3D projekce byl přizpůsoben digitálním formátům, aby působil konzistentně. Kampaň navíc funguje jako DOOH (Digital Out-of-Home) v hlavních evropských metropolích, což zajišťuje její globální viditelnost. Tato kampaň je začátkem řady iniciativ mezi společnostmi Accenture Song a Peugeot, které navazují na partnerství oznámené v roce 2023. Další kampaně budou brzy následovat.

Life24.cz je magazínový web zabývající se nejen aktualitami z domova i ze světa, ale také komentováním aktuálního politického dění nejen na české scéně. Najdete zde tedy především zajímavé rozhovory, recenze produktů, informace o cestování, nebo také například informace o domácích mazlíčcích. Zkrátka vše co vás zajímá.

Podívejte se i na naše další weby:

www.testyojetin.cz

www.cestyavylety.cz

www.cartrax.cz

 

 

 


Life24.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@cartrax.cz

 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.life24.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 Life24.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.